zaterdag 9 november 2013

Cakesmash en kerstkaart fotoshoot Yarah, Valente en Noah

De familie Schipper, wat een gezellige familie... De drie kindjes Valente, Noah en Yarah gaan vandaag op de foto voor de kerstkaart. We bedenken samen een volledig gestylde fotoshoot in een sjieke en gezellige omgeving. De jongens moeten even loskomen, terwijl Yarah in haar eentje de show steelt. Maar uiteindelijk hebben we zo'n leuke foto kunnen maken van dit drietal!

Daarna hebben we nog foto's gemaakt voor de verjaardagskaart van Yarah... Ze mocht hiervoor de taart induiken en ik kan verklappen... dat heeft ze gedaan!!! Er was niet veel meer over van de slagroomtaart.

Ik kan natuurlijk de kerstkaart en de verjaardagskaart van Yarah nog niet laten zien, daarom eventjes een foto van de prachtige Yarah.
Ik had graag een foto willen plaatsen van mijn werk achter de schermen van vanochtend. Dat had Naomi voor me geregeld, die heeft de hele ochtend gefotografeerd, maar om de een of andere reden is hier iets mis mee gegaan, dus helaas, die heb ik niet... maar de prachtige Yarah maakt een hoop goed... want hier smelt je toch van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten