woensdag 13 november 2013

Fotoshoot feestje Aimee

Aimee is al eerder op een fotoshoot feestje geweest en wist meteen waar ze haar eigen feestje wilde vieren. Vandaag was ze dus zelf aan de beurt, ze nam zeven van haar beste vriendinnen mee voor haar feestje.
Een enorm gezellig groep vol met kwebbelkousen… Er zaten trouwens maar twee meisjes bij die nog niet bij mij geweest waren want hoe grappig is dit verhaal.. ze was met haar hockeyvriendinnen bij mij geweest toen ze nog op haar oude school zat.
Nu zit ze op haar nieuwe school en haar nieuwe vriendinnen waren ook al een keer bij mij geweest, maar dan zonder Aimee natuurlijk… dat is best grappig!

Maar ik hoorde al 1 of 2 meisjes zeggen dat ze gewoon nog weer een keer terug willen komen, dus dan zal ik wel iets goed doen denk ik zo! Mijn dag is helemaal goed!

Thanks girls…



Geen opmerkingen:

Een reactie posten