donderdag 28 november 2013

Combireportage deel 1

Vanmiddag had ik Marta en Istvan voor de lens staan voor het maken van een mooie zwangerschapsreportage. Marta heeft er heel goed over nagedacht en heeft mooie kleurrijke kledingsetjes meegenomen en maakt erg leuke combinaties voor haar en haar vriend.

Om Istvan moest ik eventjes lachen. Hij was net binnen en na een korte introductie zei hij schoorvoetend... ja, ik schrik even een beetje want ik dacht dat we gewoon even een paar foto's gingen maken! haha... Maar nee, Marta wist precies hoe het zat en misschien maakte hij wel een grapje hoor... dat kan ook. Maar het is wel tekenend voor hoe veel mannen aan een zwangerschapsfotoshoot beginnen. Hij vond het echter al snel geweldig... hij genoot zichtbaar van zijn prachtige vriendin, die zo ongelofelijk mooi zwanger is... echt waar hoor... als je die blote buik foto's ziet. Daar zullen veel vrouwen jaloers op zijn. Maar die blote buik houden we even lekker privĂ© voor Marta en Istvan zelf.  En bovendien deze foto's zijn al leuk genoeg... je kan er tenslotte niet omheen dat ze zwanger is!

Geniet nog maar even van de zwangerschap Istvan en Marta, want voor je het weet is de buik weg... maar dan zie ik jullie gewoon nog een keertje terug voor de babyfotoshoot van jullie mannetje!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten