zondag 3 november 2013

Gezinsreportage familie Lugtenburg

Romano, Marina, Nikita en Sabine ken ik al heeeel erg lang... Maar een paar jaar geleden ging het een beetje mis en verloren we elkaar uit het oog. Nu ben ik blij te kunnen melden dat onze vrienden van vroeger weer vrienden van nu zijn en gisteren heb ik dit leuke gezin dan ook met heel veel plezier op de foto mogen zetten.

Marina maakte zich tijdens de fotoshoot een beetje zorgen over het stukje wat ik zou gaan schrijven, want dat zijn altijd van die gezellige verhaaltjes! haha.... er was even een klein ongelukje tussen de zussen waardoor we even een pauze hebben genomen, maar daarna deden ze weer hartstikke leuk mee! Zonder problemen, en ja... ook dit keer weer kwam alles goed. Nikita en Sabine zijn ontzettend verschillend maar ook echt aan elkaar gewaagd. Ze zijn dol op elkaar en trouwens ook op mijn honden.... Vooral Tommie die een echte goedsul en knuffelbeer is vonden ze geweldig. Dus die mocht ook mee op de foto.

Meisjes ik vond het erg leuk met jullie! Enne... ook met jullie papa en mama trouwens.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten