zaterdag 16 november 2013

Combi deel 1 Roel en Mirjam

Roel en Mirjam waren gisterenmiddag in mijn studio, want Mirjam is in verwachting en natuurlijk moet dat eventjes vastgelegd worden. En wat nog leuker is, is dat ze over een paar maandjes terug komen voor een newborn fotoshoot… zo heerlijk, om mensen voor en na te mogen fotograferen.

Dit is een heel liefdevol stel, lekker pittig, stoer en tegelijk dus ook heel lief voor elkaar. Mirjam heeft zich goed voorbereid, samen met Roel heeft ze kleding combinaties gemaakt. Verder geen poespas en accessoires maar gewoon Roel en Mirjam!

Mirjam is wel een beetje kritisch op haar glimlach, want ik lach altijd zo raar… Nou ja… mensen zeg nou zelf. Ze heeft toch een prachtige lach!!! Wat een mooie vrouw, lang blond haar, waanzinnige ogen en dus ook een fantastische lach. Niks mis mee zou ik zeggen. Lieve Mirjam, geniet van je foto's want je staat er echt fantastisch op en ik kan niet anders dan hopen dat je dat zelf ook vind…Maar ehh…wat denken jullie dan van de lieve blik van Roel, die is zo mooi. Liefde op het eerste gezicht lijkt me.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten