donderdag 28 november 2013

Fotoshoot Feestje Jade

En dan hebben we gisteren ook nog het fotoshoot feestje van Jade gevierd. Die lieve lieve Jade wist als enige van de groep wat  haar te wachten stond want zij was wel al een keer eerder bij mij geweest. Ze vertelde mij dat ze bijna niet geslapen had omdat ze zo'n zin had in haar feestje! Is dat niet lief…

Ik ben zo gelukkig met mijn "werk/hobby" dat ik zoveel mensen waaronder deze jonge meiden zo blij kan maken! Jade en haar vriendinnen zijn een rustige gezellige groep meisjes die allemaal ook weer hun eigen stijl kiezen en zo rustig werken dat ik ook heel bewust heb gekozen voor een lieve zachte bewerking van hun groepsfoto. Hij is zelfs een beetje lenteachtig geworden ondanks dat we bijna tegen de kerst aan zitten, maar dit is gewoon het gevoel die deze meiden bij mij oproepen. Vandaar! Dank je voor de leuke middag gisteren meiden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten