vrijdag 22 november 2013

Bruiloft Hans en Dora

Hans en Dora zijn vandaag getrouwd en IK mocht hun huwelijk vastleggen op foto!!! Is dat niet geweldig. Ik had voor de gelegenheid mijn man Patrick meegenomen om mij te assisteren. Hierdoor konden we de bijzondere momenten van twee kanten fotograferen.

Maar eventjes hoor…. hebben jullie de styling gezien van dit bruidspaar? Het is echt fantastisch…. ik wist dat de jurk groen zou zijn, maar ik kon mij er geen voorstelling bij maken. Maar toen ik het zag was ik meteen ondersteboven. Daarbij kwam Hans aan in een perfect zittend zwart pak met wit overhemd en een oranje das en een oranje boeket voor zijn bruid. Het oranje in de bloemen, het rode haar van Dora en natuurlijk de groene jurk maakte het geheel tot een werkelijk sprookjesachtige herfst/winter plaatje… Prachtige kleurrijke plaatjes zijn het geworden.

Na het wettelijke huwelijk in het stadskantoor van Schiedam hebben we foto's gemaakt op de wintermarkt in Schiedam. En tja… dan laat je je bruidspaar gewoon een oliebol kopen. Gewoon omdat het kan. Knus, warm en liefdevol zijn de steekwoorden uit deze fotoshoot…. en dan zeg ik warm… maar dat is erg tegenstrijdig aangezien Dora half versteend was na de buiten-fotoshoot. Maar de sfeer in de foto's is warm en dat is precies wat ik bedoel.
Na het wettelijk huwelijk volgde de kerkelijke inzegening in Rotterdam bij de Doopsgezinde Gemeente. Prachtig om deze dienst te mogen meemaken. Een mooie persoonlijke dienst speciaal voor Dora en Hans…
Afgesloten hebben we bij het Delta Hotel in Vlaardingen…
Dora en Hans wij wensen jullie 100.000.000 dagen van geluk, liefde en warmte…












1 opmerking:

  1. Schitterende foto's. De jurk is sprookjesachtig en dan de kleuren. Mooi bruidspaar.

    BeantwoordenVerwijderen