zaterdag 2 november 2013

Groepsreportage familie van Wouwe

Vader en moeder van Wouwe hebben voor hun trouwdag een cadeaubon gekregen voor een fotoreportage met hun kinderen, schoonzoon en kleindochter Fabienne.

Dolblij zijn ze ermee en vandaag wordt de fotoshoot ook daadwerkelijk gerealiseerd. Super enthousiaste mensen die alles leuk vonden volgens mij. Kleine Fabienne zorgt voor de vrolijke noot vandaag. Ik doe het eerste kwartier zo mijn best om gek te doen om een lachje te toveren, maar hoe ik ook mijn best doe... iedereen schiet in de lach behalve Fabienne! Maar gelukkig duurde dat niet langer dan een kwartier, na een goeie tip van paps lukte het wel.
Ze heeft de rest van de fotoshoot zeer goed meegewerkt, wat hele leuke plaatjes heeft opgeleverd.

Maar ach... oordeel zelf maar:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten