donderdag 28 november 2013

Fotoshoot Feestje Cato en Iris

Een heel nieuw groepje had ik gisteren… en daarmee bedoel ik dat nog geen van deze meisjes al eens in mijn studio is geweest en dat is redelijk uniek tegenwoordig. De meisjes komen uit Oostvoorne en uit die woonplaats heb ik volgens mij ook nog niet eerder een groepje gehad (al kan ik mij daarin vergissen natuurlijk). Maar wat een leuke superenthousiaste meiden!
Cato en Iris vieren samen hun verjaardag en hebben een leuk groepje meiden bij elkaar gezocht. Er zat een tweedeling in de groep qua stijl. De ene helft koos voor de prachtige meisjes galajurken en de andere helft koos een wat stoere meiden look. Zo leuk en met volledig respect naar elkaar toe.

Cato en Iris zijn dol op elkaar maar dat kun je wel zien op de foto! Meiden ik hoop dat jullie zo lang vriendinnen blijven totdat jullie samen over 100 jaar in het bejaardenhuis zitten!!

En sorry dat ik een dag te laat ben met de foto's, maar mijn avond liep gisteren iets anders dan wat ik verwacht had.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten