donderdag 16 november 2017

Cakesmash Lucas

Vandaag was het weer tijd voor een cakesmash fotoshoot. Dit keer was Lucas de gelukkige. Vorig jaar was hij nog maar heel klein toen ik hem mocht fotograferen, maar nu is hij alweer jarig over een maand.
Tijdens het cakesmash gedeelte van de fotoshoot begon hij onderzoeken en rustig aan de taart. Maar dat duurde niet heel lang. Na wat instructies van zijn vader ging de taart aardig gehavend de deur weer uit en rechtstreeks de prullenbak in. Haha... dit knappe mannetje heeft er wat moois van gemaakt. De echte resultaten van de cakesmash volgen later op zijn verjaardag. Voor nu alleen even een teaser dus.

Omdat Denise en Maarten kozen voor het Basis fotoshoot pakket was er ruimte voor een tweedeling in de fotoshoot. Het eerste deel fotografeerde ik het gezin nog met z'n drieën en tussendoor probeerde ik Lucas nog even alleen vast te leggen. Met dit enorm fotogenieke mannetje was dit geen probleem.
De enige challenge was zijn snelheid. Hij loopt al als de beste en binnen een seconde staat hij alweer ergens anders. Maar zijn ouders losten ook dat prima op, door hem steeds op een afstandje van mij neer te zetten, zodat ik even een seconde of drie de tijd had om een foto te schieten. En tja, als er dan dit soort foto's uitkomen dan ben ik daar erg gelukkig mee. Ik kan niet wachten om een paar cakesmash foto's te laten zien want die zijn echt hilarisch grappig. Maar dat komt later.

https://www.in2pictures.nl/c-3380366/cake-smash-fotoshoot/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten