vrijdag 10 november 2017

Newborn Noah

Al een paar jaar ken ik Jeffrey en Melanie via mijn fotostudio. Ik mocht de cakesmash van hun dochtertje fotograferen toen zij bijna 1 werd en daarna ben ik ze nog een aantal keer tegengekomen bij fotoshoots en workshops.

Nu hebben ze inmiddels een tweede kindje en dat ging op zijn zachtst gezegd niet bepaald vlekkeloos. Precies vandaag is de uitgerekende datum van Melanie en haar baby. Maar toch is kleine Noah al bijna 10 weken op deze wereld. Het kon niet langer gerekt worden en dus werd hij veel te vroeg geboren. Het was allemaal behoorlijk spannend, maar hij is er! En hoe... hij rockte zijn fotoshoot als een kleine baas! Wat een prachtig mannetje.

We hadden verwacht dat hij veel zou slapen, maar hij wilde er toch liever helemaal bij zijn en dus bleef hij veel wakker tussendoor. Dat was overigens alleen maar mooi, want hij heeft prachtige heldere oogjes.
Grote zus Lieke deed het ook heel erg goed. Ze nam haar broertje op schoot met een beetje hulp van papa en mama en was ook heel gul met kusjes en knuffels voor haar kleine broertje. We hebben geweldig leuke foto's kunnen schieten van het hele gezin. Bedankt Melanie en Jeffrey dat ik dit weer mocht doen voor jullie.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten