zaterdag 18 november 2017

Combi 2 Dama-Joy, Wilgo, Jordyn en Tyree

Even geleden, toen Tyree nog maar net uit het ziekenhuis was mocht ik hem al thuis fotograferen. Van die foto's maakte ik een prachtig geboortekaartje. Nu is hij al een paar weekjes ouder, maar nog steeds een klein mannetje. Vandaag mocht ik hem dus in de studio fotograferen, samen met zijn opa en oma en peetouders. Wat een heerlijk voor zo'n klein ventje om zoveel waardevolle mensen om hem heen te hebben.

Zijn zusje Jordyn vond het in het begin allemaal nog niet zo interessant, ze deed wel mee, maar lachen zat er nog even niet in. Tot na een uurtje ongeveer, toen kreeg ze de smaak te pakken en ging ze de boel een beetje dirigeren. Haar knuffels moesten op een bepaalde plek zitten en zij wist ook te vertellen waar opa en oma moesten staan en vooral hoe ze er zelf op wilde. Dat is toch zo ontzettend grappig, zo'n kleine dreumes die het allemaal wel even voordoet.
De vorige keer ging het precies zo.

Kleine Tyree had de hele nacht zijn papa, mama en zusje wakker gehouden en was nu dus moe (net als de rest van het gezin dus). Maar ondanks dat sliep hij toch maar eventjes. Door alle drukte om hem heen werd hij toch wel wakker en moest hij af en toe een beetje huilen of hij wilde gewoon lekker op zijn speen sabbelen. Geen probleem, dan gewoon met speen op de foto. Als hij maar blij is.

Het is allemaal weer prima gelukt. Ik heb expres ook even de "volwassenen" foto erbij gedaan. Het is toch wel super grappig dat vier volwassenen gekleed in "Marvel/Superhelden" kleding op de foto willen met mijn "Comic" achtergrond. Op zei tegen Wilgo; Hoe oud ben je nu eigenlijk" Haha... nooit oud genoeg om lol te maken wat mij betreft!

Bedankt dat ik dit weer voor jullie mocht doen!

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten