maandag 6 november 2017

Gezinsreportage Paulien, Erik, Keano, Xavi

En als laatste fotografeerde ik het gezin van Paulien en Erik. Ook voor hen was het niet de eerste keer voor mijn lens. Toen Keano nog een heel klein mannetje was fotografeerde ik dit gezin voor het eerst. Nu is Keano echt al een flinke knul en zijn kleine broertje Xavi is werkelijk het grappigste mannetje met de meest aanstekelijke lach. Keano kan zo fotomodel worden. Hij bedenkt de poses zelf, hij heeft zo'n natuurlijke manier van kijken die wel aangeboren lijkt.
Moeder Paulien is altijd met de jongens op pad in de duinen en op het strand, zo'n beetje hun achtertuin omdat ze in Scheveningen wonen, met uitzicht op het strand. Paulien neemt dan ook altijd de meest fantastische foto's van haar zoons, gewoon als ze lekker hun gang gaan. Nooit geposeerde foto's, altijd spelende kinderen. Ook vandaag was dat de opdracht. Los van het feit dat de boys hun eigen poses bedachten heb ik ze bijna niet gestuurd. Ik heb ze steeds hun gang laten gaan en daar kwamen de meest prachtige en hilarisch grappige foto's uit voort.

Boys will be boys... is zo'n zinnetje wat in mijn hoofd rond zingt als ik naar deze foto's kijk. Wat een heerlijke, mooie en vrolijke mannetjes zijn het toch.

Ook de gezinsfoto's moesten een beetje gek en anders dan anders. Ook die zijn stuk voor stuk zo vrolijk en grappig geworden. Ik moest er eentje kiezen en op deze gezinsfoto vind ik iedereen zo leuk kijken! De lol spat ervanaf (behalve misschien voor Paulien, die als moeder onder haar drie mannen ligt, maar he, ik dacht als bootcamp docente is ze wel wat gewend!)

Woon je in de omgeving van Scheveningen en kun je wel wat beweging gebruiken, check dan het aanbod van Paulien's sportactiviteiten. Je kunt haar volgen via de volgende Facebookpagina:
https://www.facebook.com/RogueTrainingen/

Of wil je ook zo'n gezellige fotoshoot? Check dan mijn website:
https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten