vrijdag 17 november 2017

Combi2 Merel, David, Yara en Loïs

Vandaag waren Merel en David voor de tweede keer dit jaar in mijn fotostudio. De eerste keer kwamen zij voor de Zwangerschapsfotoshoot en nu voor de Newbornshoot. Zij hadden dus onze combi geboekt. Dit vind ik altijd zo heerlijk omdat ik dan de gezinnen altijd eerst ontmoet zonder baby en met dikke buik en de tweede keer met baby en zonder dikke buik. Het blijft een heel bijzonder elke keer weer.

Ook de eerste zwangerschap en Newborn fotografeerde ik voor dit stel, daar werd toen Yara uit geboren. Een prachtig meisje en nu een super trotse grote zus. De hele tijd zong ze liedjes voor haar kleine zusje Loïs. Zo ontzettend vertederend hoe ze dat deed en hoe Loïs daar dan weer op reageerde. Echt geweldig.
Yara was trouwens sowieso heel goed bezig. Ze hielp mij echt overal mee en vind haar zusje helemaal geweldig. Ze vond het ook heerlijk dat Loïs op haar buik mocht liggen en ook Loïs genoot hier zichtbaar van. Ze werden er beide helemaal zen van.

Er is echt zoveel gewoon goed gelukt, daar wordt je als fotograaf heel gelukkig van. De combifoto bijvoorbeeld. Dat Yara de eerste keer zo'n prachtige sierlijke pose aanneemt was een gelukje. Maar dat ze het nu gewoon weer ongeveer hetzelfde doet is gewoon geweldig. De kans dat dat gebeurt is heel klein. Ze voelde zich dan ook wel een prinses met haar mooie jurk aan!

Kleine Loïs die is trouwens de hele fotoshoot door wakker geweest. Mama wilde haar graag in een doek gewikkeld hebben en ik gaf aan dat het prettigst en het beste werkt wanneer ze zou slapen, daarom kozen we ervoor om dit na haar flesje te doen. En ze sliep ook, alleen toen we haar neer legden was ze wakker, klaar wakker. Gelukkig lag ze wel heel tevreden en zo kon ik dus deze prachtige open ogen foto schieten. Een heerlijk plaatje, zeker wanneer je zulke prachtige ogen hebt.

Ook de rest van de fotoshoot deed ze het geweldig, maar haar ultieme geluksmomentje was toen ze bij mama op haar buik mocht liggen. Ze slaakte toen echt zo'n zucht van verlichting, prachtig, zo'n ineens een soort van volwassen geluid wanneer iemand heel tevreden neerploft op de bank, zoiets. Ik had het nog niet eerder zo overduidelijk gehoord van zo'n kleine baby.

Merel en David ik vond het weer heerlijk om dit voor jullie te mogen doen!

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten