donderdag 25 mei 2017

Springtime Mini Shoots dag 1

Soms kijk je zo lang naar iets uit en dan ineens is het al voor de helft voorbij. Aan het begin van het jaar plande ik een nieuwe reeks Mini Actie shoots in, op hemelvaartsdag, want dan zijn veel mensen vrij. Toen had ik nooit durven dromen dat het zulk mooi weer zo zijn en dat de eerste dag zo'n beetje binnen 24 uur volgeboekt werd.

Vandaag hebben we de eerste ronde gefotografeerd nabij het Kasteel van Rhoon. Een werkelijk prachtige dag met ontzettend leuke en gezellige mensen en nog lievere kindjes en huisdieren. Alles liep gesmeerd, iedereen was op tijd en alles lukte.
Naomi was erbij om mij te helpen, wat super fijn is, dan kan ik al mijn aandacht geven aan mijn fotomodellen. 15 shoots stonden er vandaag op het programma en morgen nog eens 10!

Dit jaar koos ik voor meer gestylde fotosettings in tegenstelling tot vorig jaar. Toen ging het meer om luchtige frisse portretjes, nu gaat het wat meer om het sprookjes effect.

Beide setting zijn zo leuk uitgepakt en doen het fantastisch op de foto. De rozenboog gaf boven heerlijk verkoeling op de best wel warme dag (maar ik klaag absoluut niet). De zon zorgde voor een mooi lichtjes patroon op de modellen, wat zorgt voor een extra zomers tintje. En de tipi stond heerlijk op het warme veld in de zon, maar op zo'n manier dat de kindjes met gezichten uit de zon zaten.

Wat een topdag was het! Ik heb van alle shoots die online mochten een foto uitgekozen om te delen met jullie. Dat is voor vanavond even genoeg. Dan snel naar bed om uit te rusten voor de volgende ronde morgen!

https://www.in2pictures.nl/c-3941588/special-springtime-minishoots/

https://www.facebook.com/in2pictures/ 
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten