zaterdag 20 mei 2017

Ella, Martin en Kaya

Vanmiddag mocht ik alweer voor de derde keer Ella, Martin en hun lieve labrador Kaya fotograferen. Toen ze pup was mocht ik haar ook al fotograferen. Toen zette Ella Kaya bij Martin op zijn rug en tot ieders verbazing bleef ze gewoon zitten. Een jaar later vond ze het helemaal niets, maar toen bleek ze ook helemaal niet lekker te zijn. Vorig jaar kwam het er niet van door het werk van Martin, maar dit jaar heeft ze weer gepiekt die schat van een hond.

Ik wilde toch proberen om die foto over te doen, maar eigenlijk is ze er te groot voor geworden. Dus bedachten we de foto met Ella erbij, zodat zij Kaya kon assisteren en dat lukte fantastisch! Wat een lekker plaatje is het geworden. Ik zal onder deze blog de foto van toen en de foto van nu plaatsen.

Kaya mankeert in haar jonge leventje van alles en heeft altijd drie dubbel pech, maar ondanks alles doet ze het goed.
De meegebrachte behendigheidsspelletjes deed ze ook zo goed. Super knap hoor.

Maar wat je vooral op de foto's heel goed kunt zien is dat ze gegroeid is! Als ik haar zie staan met haar poten op die boomstam dan is ze echt een volwassen dame geworden.

Ik ben weer voorzien van de nodige knuffels en likjes en ga zo naar huis om dan mijn eigen twee schatjes weer achter mij aan te krijgen. Want die ruiken natuurlijk heel goed dat gekroeld heb met een andere hond.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten