zaterdag 6 mei 2017

Kiki, Lola, Rosalie en Lisanne

Gistermiddag stond ik voor een uitdaging.

Ik zou bezoek krijgen van Kiki, Lola, Rosalie en Lisanne, 4 nichtjes in de leeftijd van 0 t/m 4 jaar. Je zult als ouders maar twee dochters hebben en dan ook nog eens 4 kleindochters krijgen, van iedere dochter 2, dat is toch rijkdom!

Zo'n situatie vraagt om een super zoete schattige roze fotoshoot natuurlijk! Toen Lola net geboren was hebben we een leuke foto gemaakt waarbij de meisjes op de grond liggen en naar boven kijken. Maar Rosalie heeft er een zusje bij en dus moet die foto wel even over gemaakt worden natuurlijk.

Ik voelde de bui al een beetje hangen, want vier van die kleine meisjes die tegelijkertijd op hun rug liggen, naar boven kijken en het liefst ook nog lachen is eigenlijk zo'n beetje onmogelijk. Nu moet ik zeggen dat het eigenlijk voorspoediger ging dan ik gedacht had. De drie oudsten deden eigenlijk super goed mee. Maar tegelijkertijd lachen dat ging hem niet worden natuurlijk. Lisanne is nog maar zo klein en zij vond het allemaal wel een beetje druk geloof ik. Ze moest een beetje huilen. Maar met een lieve papa en mama die haar super goed begeleide en een lieve opa, oma, oom en tante is het toch gelukt om ook haar mooi te fotograferen. Hoera!!

Maar vanochtend begon de klus pas echt, want de foto's moesten nog wel even in elkaar gephotoshopt worden. Het was een klusje, maar ik moet zeggen, het is gelukt! En hoe... want dit wil je toch gewoon thuis aan de muur of niet! Ze zijn zooooo schattig met alle vier dezelfde jurkjes aan en haarbandjes in!

https://www.in2pictures.nl/c-3873922/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten