vrijdag 19 mei 2017

Settings voor de Springtime mini shoots

Donderdag 25 en vrijdag 26 mei is het dan eindelijk zo ver, de Springtime Mini Shoots! Ik ben voor het eerst heel erg bezig geweest met de styling. Vorig jaar was het thema zomer, lekker luchtig en licht. Dit jaar hebben we twee thema's, Prinsen en Prinsessen en Boefjes. Omdat ik de thema's wat wilde opleuken heb ik het een en ander bedacht en gecreĆ«erd. 

Voor het Prinsen en Prinsessen thema heb ik een oude stoel gekocht, deze komt in de rozenboog te staan. De rozenboog wordt versierd met kleurrijke ballen en we hangen een mooie vintage spiegeltje op. Lipgloss, toverstafjes en kroontjes gaan ook mee om het af te maken (indien gewenst).
Ik zie het al helemaal voor mij, de plaatjes zitten al in mijn hoofd.

Dan het thema Boefjes... die wordt ook zo leuk. Ik heb een Wigwam gemaakt en daar wat indianen accessoires bij besteld. De boel wordt nog opgeleukt met gekleurde vlaggetjes en gekleurde ballen. Dit wordt super leuk. De kids doen de rest, dat komt helemaal goed.

Per fotoshoot kies je een van deze twee settings of je kiest voor neutraal. Want je hoeft natuurlijk geen gebruik te maken van deze settings, we kunnen ook gewoon fotograferen in de prachtige natuur waar het gebied rijk aan is.

Dus.... in een notendop! Ik ben er klaar voor. Jullie ook? Ik ben zo benieuwd hoe jullie er volgende week uitzien en hoe jullie kindjes gekleed zijn.

Inschrijven kan alleen nog voor de vrijdagmiddag (en 1 plekje nog om 11:30 in de ochtend). En jullie weten het he... vragen staat vrij!
https://www.in2pictures.nl/c-3941588/special-springtime-minishoots/

Wel even duimen voor niet al te veel regen hoor aub...!!! Even een zonnedansje doen allemaal!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten