zaterdag 27 mei 2017

Newbornreportage

Afgelopen zondag werd ze geboren en vandaag mocht ik haar al fotograferen!! Dit prachtige perfecte kleine meisje was zo ontzettend lief en ondanks dat ze pas 7 dagen oud is had ze toch moeite met slapen. Wat is dat toch de laatste tijd, de kleinste baby's blijven maar wakker. Maar deze keer heb ik wel gewonnen hoor, het duurde even maar uiteindelijk viel ze in slaap.

We zijn natuurlijk wel gewoon met een wakkere baby begonnen, want wakker zijn ze net zo leuk en schattig, maar na een uur vonden we het toch wel bedtijd eigenlijk. Alleen dacht zij daar dus duidelijk anders over! Maar ik kan wel verklappen dat de meest mooie en schattige slapende babyfoto's geschoten zijn. Ze lag er zo ontzettend lief bij, dat het geen enkel probleem gaat worden om uit deze serie 30 foto's te kiezen.

De foto's blijven bij de ouders. Zij kiezen zelf welke foto's ze wel of niet met de wereld willen delen en dat is hun goed recht. Ik deel daarom een heerlijk anoniem plaatje van haar super schattige kleine neusje (en mondje). Haar neusje is gewoon kleiner dan het vingertopje van mijn pink!! Ongelofelijk en zo perfect ook nog.

Wisten jullie trouwens al dat je een newbornreportage bij mij gewoon last minute kunt boeken? Bij veel fotografen moet je maanden van te voren reserveren, dus al wanneer je nog maar net in verwachting bent. Ik werk gewoon 5 dagen per week van maandag tot en met zaterdag en dus is er altijd wel ergens een gaatje te vinden voor een mooie reportage. Je kunt online reserveren en een voorkeursdatum en tijd opgeven. Je krijgt dan bericht of de gewenste tijd beschikbaar is. Als dit niet het geval is dan bel ik je op om zo snel mogelijk een andere datum te kiezen die in de buurt ligt van de oorspronkelijke datum.

Houdt er wel rekening mee dat ik van 22 juli tot en met 5 augustus op vakantie ben. In die weken kan ik je uiteraard niet helpen.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten