dinsdag 30 mei 2017

Boefdoodle Ozzy en zijn gezin

Vandaag mocht ik twee fotoshoots verzorgen. De eerste was een aanvulling op een verrassingsfotoshoot die ik al eerder maakte. Daar kan ik dus niet zo veel over vertellen.

Maar de tweede fotoshoot was met Ozzy en zijn gezin! Ozzy is een Boefdoodle (Bouvier x Koningspoedel). Het ras lijkt erg op het ras mijn honden de Labradoodle. Maar Ozzy is wat breder en steviger dan onze Tom, die vergelijkbaar is van hoogte.

Eigenlijk draaide het helemaal niet om Ozzy vandaag, maar om Celia, zijn vrouwtjesbaas. Zij kreeg deze fotoshoot cadeau van haar man Marco. En hoe leuk is het dan om niet alleen je twee prachtige dochters maar ook je hond mee te nemen. De meiden (Dewie en Sanne) zijn ontzettend enthousiast en open. Ze doen super leuk mee en denken ook mee. Ze helpen waar ze kunnen. Het gaat allemaal vanzelf, zelfs met Ozzy. Hij is dan wel een jonge speelse hond, maar hij kan ook echt wel heel goed luisteren. Nadat hij de ruimte verkent heeft en door heeft dat ik toch wel iets te vertellen heb in de studio gaat het super goed. Hij doet eigenlijk steeds alles wat we maar zouden willen en soms zelfs meer dan dat.

Het is een superleuke serie foto's geworden.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten