dinsdag 29 november 2016

Opening Glowgolf Hollywood

Gisteravond mocht ik er als fotograaf bij zijn tijdens de officiële opening van GlowGolf Rotterdam en  het Hollywood Café op het Cor Kieboomplein nabij de Kuip in Rotterdam.

De GlowGolf is echt prachtig opgezet vol "uiteraard" fluoriserende accenten en prachtige levensgrote props. Een enorme dino en Donky Kong heb ik gezien. Er zijn prachtige muurschilderingen en zelfs geprojecteerde animaties te zien. En buiten de spectaculaire entourage is er natuurlijk een super leuke minigolf baan met leuke verrassende elementen.

GlowGolf is gevestigd onder één dak met het Hollywood Café en ja, dat moet je ook echt gezien en beleefd hebben. Van Central Perk (voor de Friends fans) en ET tot een replica van de Titanic. Je kijkt je ogen uit. Er wordt regelmatig live muziek gespeeld. Gisteravond heb ik genoten van Funky Pianos afgewisseld door een toffe DJ. Alle ingrediënten voor een gezellig avondje uit dus.

Ik zou zeggen, ga daar echt binnenkort eens even kijken, een balletje slaan, een hapje eten of gewoon gezellig kletsen met vrienden in de Friends Corner.

Dit is hun facebookpagina, like deze als je op de hoogte gehouden wilt worden van bv de planning voor live muziek.
https://www.facebook.com/GlowgolfHollywoodRotterdam/?fref=ts
Website:
http://glowgolf.nl/rotterdam/

Er werd gisteravond veelvuldig gevraagd waar de foto's straks te vinden zijn. Door mij worden de foto's geleverd aan het Hollywood Café/Glowgolf. Voor verdere verspreiding zullen zij zorgdragen.

Mijn website:
http://www.in2pictures.nl

Hieronder een impressie van de super gezellige avond gisteren:



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten