zaterdag 5 november 2016

Djaydenn bijna 5 jaar

Vandaag mocht ik Djaydenn weer fotograferen en dat is altijd een feestje. Ik volg hem al vanaf zijn geboorte en zo zie je hem opgroeien. Dit jaar is hij echter wel heel erg gegroeid. In de kast van huize van der Molen hangt namelijk een overhemd. Dat overhemd is ruim 4 jaar oud en wordt maar 1 keer per jaar voor een minuut of 1 gedragen en dat is tijdens de fotoshoot. Hij wordt tussendoor ook nooit gepast en echt pas hier in de studio aangetrokken. Toen Djaydenn vandaag het overhemd aantrok vielen onze monden open van verbazing, want wow wat is hij gegroeid. Vorig jaar kwamen zijn broekspijpen al duidelijk onder het hemd vandaan, maar dit keer komt ie al bijna tot zijn knie. Niet normaal zeg, niet zo snel groot worden hoor lieve schat!! Poeh poeh...

Vandaag was opa erbij voor de fotoshoot en dat was toch wel even super leuk. Zodoende konden we een mooie familiefoto schieten. Dit keer zijn we begonnen met een mooie ingetogen serie op een zwarte achtergrond. Een hele warme uitstraling heeft dat altijd. Daarna wilde Djaydenn graag een blauwe achtergond en dus kozen we de bruin/blauwe deur als achtergrond. Hij had weer zo'n lol ook echt, was steeds aan het uitdagen en vroeg elke keer; "wat gaan we nu doen?". Eigenlijk wilde hij aan het einde ook niet stoppen, maar ik was wel een beetje door mijn repertoire heen eigenlijk.

De stoere foto van Djaydenn in de autoband vroeg ook wel om een wat stoerdere belichting nu hij wat ouder wordt. En dat is wel aardig gelukt denk ik.

Lieve Djaydenn, als je volgend jaar weer komt wil je dan niet zo hard gegroeid zijn alsjeblieft... nou ja, maakt niet uit hoor jongen, als ik nog maar een knuffel krijg aan het einde ben ik allang blij, of een box... dat mag ook. Stoere jongen he!

http://www.in2pictures.nl/c-3380356/kinderfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten