donderdag 17 november 2016

Ogen van de familie Vlasblom

Gisterenmiddag heb ik een heel bijzondere fotoshoot mogen doen. Nog nooit eerder had ik dit gedaan of een soortgelijk verzoek gekregen. Ron had bij een collega in IJsland ooit een serie foto's zien hangen waar hij geïntrigeerd naar heeft staan te kijken. Hij vroeg hem waarnaar hij nou eigenlijk stond te kijken. Hij dacht even dat het planeten waren. Het antwoord echter verbaasde hem enorm, het waren de ogen van iedereen in zijn gezin in close-up.
Oké.... dat is best apart, maar wel super interessant want ieder oog is echt anders. En soms lijkt een oog blauw, maar blijken er toch wel heel veel rood/bruin tinten in te zitten. Het levert hele verrassende eindresultaten op.
Het fotograferen was dan ook niet heel makkelijk, maar het is gelukt. Ik ben daardoor toch wel heel gefascineerd geraakt door deze bijzondere fotoshoot en ben nu dus heel benieuwd hoe mijn eigen oog er van dichtbij uitziet en welke kleuren het nu werkelijk heeft.

Dat gaan we binnenkort dan ook maar even testen.

Wil je ook je ogen eens van dichtbij bekijken dan kan ik dat voor je regelen in een mini-fotoshoot. Met kleinere kinderen is dit trouwens niet aan te raden, omdat het oog wijd open gespreid moet worden en je even niet mag knipperen. En dat is zelfs voor volwassenen al niet makkelijk.

http://www.in2pictures.nl/c-3380365/mini-fotoshoot/

http://www.facebook.com/in2pictures/










Geen opmerkingen:

Een reactie posten