zaterdag 5 november 2016

Minishoot Raiza, Kayden en Deandra

En ik mocht vandaag ook nog de drie kinderen van Sherman en Esmeralda fotograferen. Een poos geleden fotografeerde ik ook hun bruiloft. We hebben daar toen zo van genoten, we liepen heerlijk ongedwongen te wandelen op het eiland van Brienenoord. De kinderen waren lekker aan het rennen, bellenblazen, snoepen en ik weet niet allemaal wat nog meer. Het was een heerlijke dag. Nu zijn ze allemaal al weer een stuk groter, Deandra zit al op de middelbare school en Kayden is zeker een kop groter dan toen en Raiza ook. Niet te doen gewoon hoor, moet je even goed naar de foto's kijken. Dan heb je dus drie kinderen en dan zijn ze alledrie zo enorm fotogeniek. Wat heerlijk zeg. 

Ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat ze er eigenlijk geen zin hadden hoor in die hele fotoshoot, maar ondanks dat waren we toch vrij snel klaar. Tja, dan bedenkt je moeder natuurlijk weer dat er een nieuwe foto aan de muur moet en dan moet je ook nog aan wat bij elkaar past en dan wil ze ook nog een "knuffel" foto... ieuw... haha! Ik zie het voor me hoe dat thuis gegaan is. Maar eenmaal hier en na een kwartiertje kletsen was het ijs weer gebroken en ging het allemaal vanzelf.

Esmeralda had het mooie idee om alle drie de kinderen een keertje vooraan op de foto te zetten. De andere staan er dan wel bij maar spelen een ondergeschikte rol in de foto en ik moet zeggen dat dat wel erg leuk werkte. Niet al deze foto's zitten in het voorproefje maar het was zeker een succes. We gingen voor een beetje stoere en toch romantische plaatjes en ik denk dat dat heel erg geslaagd is. 

Het was super leuk om jullie weer te zien en weer te mogen fotograferen. Jullie waren geweldig, thanks!

P.S. oh ja... de witte vintage stoel op de foto's is nieuw in ons assortiment. Daar kun je dus om vragen tijdens de fotoshoot. Heeft Esmeralda even voor mij gefixt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten