donderdag 24 november 2016

Baby Noah

Vandaag mocht ik baby Noah fotograferen. Zijn mama Szilvia en papa Erwin zijn super trots op hem. Maar wat wil je dan ook. Dit mannetje heeft zulke perfecte haartjes, ook zonder te kammen zit het altijd op zijn plek. Daarnaast heeft hij prachtige ogen en de mooist gevormde wenkbrauwen die je maar kunt bedenken. Dan is het ook nog eens een vrolijk mannetje, dus wat wil je nog meer. De fotoshoot ging dan ook super goed. Hij kon trouwens wel kruipen als de beste, dus het plekje waar we hem neerzette, daar bleef hij ongeveer zo'n twee seconden zitten. Maar dat zou ik ook doen als ik net geleerd had om zelf vooruit te komen. Daarom bedacht ik maniertjes om hem wat langer te boeien. Het fietsje, dat vond hij geweldig. Daar bleef hij heel lang op zitten. En ook de tobbe en de bellenblaas vond hij fantastisch. Hij keek er wel heel serieus bij, maar het was dan ook de eerste keer dat hij bellen zag. Heerlijk toch die geconcentreerde blik.

Noah, ik heb van je genoten!

http://www.in2pictures.nl/c-3380354/baby-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten