zaterdag 12 november 2016

Gezinsreportage Tineke Pascal Jaylee en Nora

Al vanaf de zwangerschap van Tineke mag ik dit gezin fotograferen. Pascal en Tineke kregen toen een meisje. Een prachtig meisje met een enorme bos haartje op haar hoofd. Niet normaal zo veel. En nog steeds heeft Jaylee prachtig haar. Vandaag had ze eerst een vlecht in haar haar, later hebben we het eventjes los gedaan. Ze leek toen wel zo'n stoere rockchick met haar leren jasje aan. Maar daarna vonden we een paardenstaart toch beter. Maar serieus wat een mooi kind. Jaylee is nu twee jaar en die leeftijd staat bekend om de eigenwijsheid, het ontdekken van de wereld en vooral het ontdekken dat je heus niet alles hoeft te doen wat je ouders vragen. Haha... maar ik moet zeggen, dat ze toch eigenlijk nog heel goed meegewerkt heeft. Jaylee samen met Nora fotograferen dat was eigenlijk de grootste challenge.

Ik moest ook nog wel even lachen om Tineke. Ze zei tijdens de shoot, dan was die newborn reportage eigenlijk wel makkelijk. Toen kriebelden we je over je neusje en viel je gewoon weer in slaap. Tja, dat is even over, maar ze is er zeker niet minder leuk van geworden. Integendeel.

Tineke en Pascal ik vond het erg leuk om jullie weer te mogen fotograferen en ik hoop dat ik jullie volgend jaar weer mag fotograferen.

http://www.in2pictures.nl/c-3380357/gezinsfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten