zaterdag 26 november 2016

Gezinsshoot Nandi, Coen, Keano en opa

Gisterenmiddag mocht ik Keano nog een keertje fotograferen. Het was al de derde keer dat ik hem voor de lens had. De eerste keer was nog voordat hij eigenlijk geboren had moeten worden. Hij werd namelijk veel te vroeg geboren en nog voor de eigenlijke uitgerekende datum van zijn geboorte was hij dus al door mij vastgelegd. Zijn foto's prijken nog steeds vol trots in mijn studio op plexiglas aan de muur.

Ook bij papa Coen en mama Nandi hangen de babyfoto's nog aan de muur. Maar Keano is gegroeid! En hoe!! Het is een stoer mannetje geworden die ontzettend hard groeit. En daarom moeten er maar eens nieuwe foto's aan de muur. En dat is precies wat we gisteren even geregeld hebben. Normaal gesproken is twee jaar geen makkelijke leeftijd om kinderen te fotograferen, omdat ze hun eigen willetje laten gelden. Maar bij Keano was dat anders, ik heb zo om hem gelachen. Hij deed het allemaal maar uit zich zelf en zonder enige problemen. Hij ging zitten lachte lief, duimpjes omhoog en dat soort dingen. Hij wilde ook elke keer het resultaat van zijn poses zien, zo grappig. Ik heb er zelfs een klein stukje van gefilmd. Ik probeer dat op instagram even te delen, als dat me lukt.

Een carrière als model is voor hem wel in de wieg gelegd! Haha...

Oh ja, Keano is ook nog een paar keer met opa op de foto geweest, want die was er ook bij. Super leuk echt.

http://www.in2pictures.nl/c-3380356/kinderfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten