zaterdag 26 november 2016

Babyreportage baby Dilan

Vanochtend had ik een afspraak met David. De naam kwam mij al wel bekend voor, maar ik kon het niet plaatsen. Maar het bleek dat ik het dochtertje van David en Jurgita gefotografeerd had toen ze zes maanden oud was. Nu hebben ze er een zoontje bij en hij is nu ook ongeveer zes maanden oud en dus mocht ik de familie opnieuw vastleggen.

De kleine dame was ook met recht een dametje geworden. Ze weet precies wat ze wil en hoe ze moet aangeven wanneer ze iets niet wil. Maar het ging eigenlijk ongelofelijk goed. We hebben geweldige familiefoto's geschoten. Maar zeker de foto's van de twee kinderen zijn zo ontzettend leuk geworden. Een broertje van zes maanden op schoot is best zwaar als je zelf pas twee en een half bent, maar Liepa vond het helemaal niet erg. Ze moest erg om hem lachen en hij kreeg kusjes en knuffels. En dat zijn natuurlijk de beste ingrediĆ«nten voor mooie foto's. 

De foto's deel ik dit keer alleen met Davin en Jurgita. Dus de voorproefjes gaan rechtstreeks naar de ouders. 

Wil je ook weer eens een mooie update van je gezin laten maken, omdat er zoals in dit geval een kindje bijgekomen is of simpelweg omdat het alweer te lang geleden is, kijk dan in onze online agenda en maak een afspraak in het hoofdstukje "Gezinsfotografie".  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten