woensdag 12 augustus 2015

Newbornreportage Nyah

Oké, mijn dochters hadden veel haar toen ze geboren werden en ik heb newborns gefotografeerd die ook veel haar hadden, maar wat ik vandaag zag, dat had ik echt nog nooit gezien.

Deze kleine baby had zo veel haar (krullen ook nog!) dat je gewoon geen hoofdhuid meer kon zien. Zo'n dikke bos en dan die schattige krullen, echt zo ontzettend mooi! Maar naast die fantastische haartjes had ze ook nog eens prachtige ogen, een soort van lichtbruin met een vleugje grijs erdoor. Heel bijzonder.

Nyah deed het daarnaast ook nog eens geweldig goed. Het leek er even op dat ze last had van krampjes, maar dat viel alles mee. Haar broer Bentley was er ook bij en die deed alles wat een grote broer hoort te doen! Hij wilde met haar kroelen, kusjes geven en luisterde heel goed naar mijn instructies. Wat heerlijk zeg, zo'n grote broer. Ook hun nichtje van 2 was er nog bij, zij mocht ook een keertje op de foto samen met oma en natuurlijk met haar neef en nicht.

Slapen deed ze alleen bij mama op haar arm, maar vooruit, met zulke ogen is het ook zonde om met je ogen dicht op de foto te gaan of niet soms!

Lieve lieve Nyah... wat heb ik van jou genoten vandaag. Gelukkig kan ik af en toe nog naar je foto kijken. Wat ben je mooi!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten