zaterdag 15 augustus 2015

Newborn Lars en zus Isa

En vanmiddag om 13 uur de vijfde baby van deze week! Lars was de gelukkige... hij mocht samen met zijn papa, mama en zusje Isa op de foto.
Nou ja... gelukkig... echt gelukkig leek hij in eerste instantie niet te zijn. Hij was onrustig en huilde zo nu en dan. Hij wilde eigenlijk gewoon alleen maar kroelen met papa en mama. Alleen liggen wilde hij liever niet. Na een serie met paps en mams geschoten te hebben heb ik gevraagd wat de ouders wilden, hij was zo onrustig dat ik mij afvroeg of het wel zou lukken. Maar zijn ouders besloten het flesje te vervroegen en dat was een gouden greep, want daarna ging het fantastisch.
Met een geweldig heldere blik keek hij ineens de studio rond en dus hebben we nog een mooie complete serie kunnen schieten van hem.
Zus Isa bleek een natuur talentje... die vroegen we niet veel, maar die kwam er zelf zo nu en dan ineens bij en gaf ons dan de meest vertederende blik of de mooiste lach. Wat een geluk! 
Lars en Isa zijn zo'n beetje (ruimtenomen dat wel) buren van ons, dus die zal ik nog wel eens tegen komen denk ik. Kanjers zijn jullie!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten