dinsdag 25 augustus 2015

Bullmastiff Chief

Vanochtend kwam de grote goedzak Chief bij mij in de studio. En het woord 'goedzak' bedoel ik dan ook in de meest lieve en positieve zin die je kunt verzinnen. Chief weegt 63 kilo, maar deinst er niet voor terug om gewoon lekker op schoot te komen zitten en je te bedelven onder Chief-kusjes met zijn enorme zachte natte snuit.

Hij is pas twee jaar maar heeft helaas al iets te goed kennis gemaakt met de lokale dierenarts. Het zit hem niet altijd mee zeg maar. Het is te hopen dat het vanaf nu een stukje beter gaat met hem. Vandaag had hij in ieder geval een hele goede dag. Hij is lekker speels en zo ontzettend lief en knuffelig. Dat hij jong is konden we goed merken aan het feit dat hij op elk piepje of kraakje reageerde. Hij was op zich niet moeilijk te fotograferen, ik moest alleen snel zijn.
Maar het is echt wel goed gelukt. Met onderstaande foto's ben ik in ieder geval al heel blij, vooral de eerste vind ik leuk. Dat is zo'n foto die je gewoon mega groot in je woonkamer kunt hangen, prachtig dat oog verraad zijn lieve karakter.
De collage is geïnspireerd op de newborn close-up collages die ik vaak maak. Ik dacht, dat kan natuurlijk ook bij een hond. Ik vind het erg leuk geworden, het is Chief ten voeten uit (voor zover ik dat mag beoordelen dan).

Zijn baasje Nathalie is helemaal gek op Chief en hij op haar. Hij ging graag OP haar schoot zitten en kon zo schattig met zijn kop naar beneden knuffelen. Bedankt weer Nathalie dat ik jullie mocht fotograferen.

http://www.in2pictures.nl/?p=huisdieren-fotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten