donderdag 20 augustus 2015

Combireportage deel 2 - Jayce, Noah, Yara, Sabrina en Barry

Gisterenmiddag mocht ik voor de tweede keer het gezin van Sabrina en Barry fotograferen. De vorige keer was hun derde kindje wel in aantocht maar nog niet geboren en nu is kleine Jayce al drie maanden. Een mooi mannetje die heel tevreden is. Hij heeft daarbij ook nog eens een geweldige grote broer en grote zus. Dan is het toch wel weer erg leuk dat je broertje en zusje al weer wat ouder zijn. Ze kunnen dan heel bewust genieten van hun kleine broertje. Ze knuffelen en kussen hem de hele tijd en vinden het geweldig om met hem op de foto te mogen. De eerste foto is dan ook meteen mijn favoriet, gewoon de interactie tussen deze drie kinderen is geweldig. De liefde is voelbaar.

Daarna volgt mijn favoriete "papa-combi-foto". Een zwangerschapsreportage draait over het algemeen om de vrouw, toch is het aandeel van papa uiteraard onmiskenbaar en daarom vind het leuk om ook tijdens de zwangerschapsshoot de vader even in het zonnetje te zetten. Wanneer we dat dan met hetzelfde licht herhalen tijdens de newborn shoot, dan levert dat altijd een prachtig tweeluik op. Dat is toch een mooi verjaardagscadeautje voor jou Barry!

Tja, en de laatste foto is gewoon Jayce... Jayce in volle glorie, met glimlach, zijn lekkere wangetjes en zijn heerlijke chubby lijfje. Ik houd zo ontzettend van die baby's met van die lekkere stevige benen en armpjes. Heerlijk... Nu vind ik alle baby's geweldig hoor, maar wellicht komt het omdat ik zelf ook twee van die heerlijke chubby baby's had. Geweldig echt!

Sabrina en Barry, veel geluk met jullie mooie gezinnetje en Noah en Yara bedankt voor de fantastische medewerking. De eerste keer waren jullie al geweldig en ook nu hebben jullie fantastisch meegewerkt.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten