vrijdag 28 augustus 2015

Bruiloft Heidi en Gerard - Sem en Luuk

Vandaag was het de trouwdag van Heidi en Gerard. En wat hebben zij zich de afgelopen dagen zorgen gemaakt om het weer... regen, onweer, storm, alles kwam voorbij, tot gisteravond aan toe. Maar vandaag... vandaag was al het slechte weer ingeruild voor een heerlijk zonnetje! Fantastisch! Zeker omdat ze een auto met open dag hadden geregeld en dan is natuurlijk wel super leuk als die ook echt open kan.

Heidi en Gerard heb ik al eerder mogen fotograferen bij de geboorte van hun zoontjes Sem en Luuk. Het introductiegesprek was zo leuk. Ze had (tegen beter weten in... haha ;)) een andere fotograaf op gesprek gehad voor hun foto's, maar elke keer vroeg ze aan die fotograaf kun je ook dit... of dit... met mijn foto's als voorbeeld. Tja, die zal wel gedacht hebben. Dus hebben ze uiteindelijk mij (of liever gezegd ons) toch maar gevraagd.

Heidi heeft namelijk een specifieke wens, en dat is een sprookjesachtige foto zoals de foto die ik ooit maakte van mijn dochter en mijn nichtje. Nou dat is gelukt hoor. Sem deed fantastisch mee, de plek was mooi en de bruid... tja, die was ook om door een ringetje te halen. Missie geslaagd.
Daarnaast houden ze van ongedwongen en romantische plaatjes, dus daar hebben we met elkaar ons best voor gedaan. De foto's zijn gemaakt in het park van Braband in Spijkenisse en nog een paar in een boomgaard in Hekelingen.

Na de fotosessie was het dan toch echt tijd voor hetgeen waar deze dag om draait en dat was de huwelijksvoltrekking in het oude stadhuis van Spijkenisse. Een heldere ruimte met glas in lood ramen achter het bruidspaar. Natuurlijk sloten we de ceremonie af met een balkonsessie! En de kindjes zorgden ervoor dat de ceremonie zeker niet saai werd. Ik houd van kinderen tijdens een ceremonie.

Lieve Heidi en Gerard, ik wens jullie al het geluk van de wereld. Eigenlijk hebben jullie alles al wat jullie hartje begeerd, dus eigenlijk hoop ik dat het altijd zo blijft of nog beter wordt! Veel geluk met z'n viertjes!!

http://www.in2pictures.nl/?p=bruidsfotografie/index#Bruidsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten