zaterdag 22 augustus 2015

Kaj 3 jaar

Vandaag had ik de jaarlijkse fotosessie met Kaj! Al vanaf dat hij pasgeboren is mag ik hem fotograferen. Hij neemt ook altijd zijn giraf mee en dat is zo leuk, want dan zie je hem groeien. Vorig jaar had hij nog zijn loopfietsje mee, maar daar is hij uitgegroeid. Nu had hij zijn step mee en daar kon hij heel erg goed op weg.

In het begin was Kaj wel een beetje verlegen. Ik ben inmiddels verhuist met de studio, dus het is allemaal een beetje anders. Maar toen hij de tafel en het speelgoed zag was het snel goed. Als ik begon te praten dan keek hij nog wel naar mij van... wie ben jij. Maar toen ik met hem ging spelen met de raceauto, toen was het goed. Hij vond de auto fantastisch en dus konden wij spelenderwijs een aantal gezinsfoto's schieten. Uiteindelijk was hij helemaal los en deed hij echt geweldig goed mee. Hij kroelde eerst met mama en daarna met papa, hij speelde er op los. Lachte zo nu en dan even lief naar mij dus ja... ik kan wel zeggen dat deze reportage geslaagd is!

Hopelijk tot volgend jaar Kaj!

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten