vrijdag 2 mei 2014

Zwangerschapsreportage Riekie en Kim

Riekie en Kim zijn beste vriendinnen en wat nu zo ontzettend leuk is, is dat ze tegelijkertijd zwanger zijn. Er zit maar zes weken verschil in de uitgerekende datums. Twee prachtige meiden met lang donker haar. De styling had Kim volgens mij voor haar rekening genomen, bloemenkransen voor in het haar, mooie jurken en ook een lekker stoer setje met spijkergoed en een witte top, ook hebben we nog een paar foto's gemaakt met mooie sjaals.

Ze gingen voornamelijk voor een romantische look en dat is wel geslaagd vond ik... heerlijk toch dit. Ik vind het geweldig, de golvende lange donkere haren van Kim met de bloemenkransen en dan haar dochtertje met deze mooie bloemenkrans en prachtig wit tuniekje... alles was tot in de puntjes verzorgd! Riekie houdt haar foto's liever voor haar zelf en haar vriend. Zij komt waarschijnlijk binnenkort nog terug voor een reportage met haar vriend. Super leuk meiden! Ik heb van jullie genoten...

Oh ja... eigenlijk zou ik de foto met de roze gebloemde jurk zwart-wit maken, omdat ze een jongetje krijgt, maar ik kon het echt niet laten om de kleurenfoto te tonen, want die is zo fris en sprankelend.... heerlijk echt!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#Zwangerschapsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten