woensdag 14 mei 2014

Fairies & Superheroes

Fairies & Superheroes

Oh echt hoor, ik ben een beetje in de zevende hemel!! Soms heb je een idee, ik wilde heel graag een leuke buitensloot organiseren en dan graag met kinderen. Kinderen fotograferen vind ik het leukste wat er is. Maar ik wilde er wel een thema aan hangen, daarom bedacht ik de Fairies & Superheroes minishoots in het Ruigeplaatbos in Hoogvliet.

Het Ruigeplaatbos is echt een prachtige plek, er is een super leuke splinternieuwe speeltuin en daarnaast heerlijke ongerepte natuur. Achter het stadse uiterlijk van Hoogvliet is dus heel veel moois te vinden...

De kinderen kwamen verkleed als Fee of als Superheld. De feeën hadden wel duidelijk de meerderheid vandaag. We hadden maar 1 superheld, maar wel dus heel veel fee-tjes!! Echt waar hoor, hoe schattig wil je het hebben. Prachtige kindjes heb ik vandaag voor de lens gehad, met de leukste, liefste, schattigste jurkjes, speldjes, haarbandjes, bloemenkransen, kroontjes... de hele mikmak!

Ik was zo enthousiast over de foto's dat het een beetje moeilijk was om maar 1 foto per kind te kiezen voor dit voorproefje en daarom heb ik er maar even twee per kind gedaan.

Iedereen hartelijk bedankt voor het komen vandaag, met speciale dank aan Heidi, die voor deze fotoshoot speciaal uit België kwam met haar dochtertje!  Wow... dat vind ik echt wel heel bijzonder. Maar uiteraard ben ik blij met iedereen die geweest is, ook met de mama's die om de hoek woonden!

Soms... ben je dus even in de zevende hemel, wanneer je ideeën precies zo uitkomen als je ze bedacht had....!
Dikke knuffel voor alle kleintjes die ik vandaag heb mogen fotograferen....

Oh ja, ik heb ook nog even mijn twee assistentes van vandaag gefotografeerd als dank dat zij mij wilden helpen vandaag! Bedankt Naomi en Nadia!! Hoe leuk wil je je maatschappelijke stage hebben!

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#Baby-_&_kinderfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten