vrijdag 30 mei 2014

Bruidsreportage Jaco & Mandy

Vandaag was het - zoals jullie inmiddels bijna allemaal al wel wisten - de trouwdag van Jaco & Mandy. Wat een heerlijk stel, maar dat had ik al ontdekt tijdens de pre-wedding fotoshoot.
Ik had mij een voorstelling gemaakt bij de jurk van Mandy, maar ik kon er de vinger niet opleggen. Nou, dat kan kloppen. Het was zo'n waanzinnige jurk, romantisch, stoer en helemaal Mandy!

Daarnaast Jaco met echt een prachtig lichtgrijs/zilver pak met zacht paarse accenten in de bloemen... echt waar en die schoenen van beide! Echt fantastisch!

Dus kortom, ze zagen er top uit. Maar de dag was ook zo perfect, allereerst werd ik wakker met de zon in de slaapkamer en die zon is eigenlijk niet echt meer weggegaan. Af en toe een wolkje, wat voor prachtige Hollandse luchten zorgde. En dan hadden we nog Emy, het bruidsmeisje... wat nam ze haar taak serieus. Als een volleerd bruidsmeisje droeg ze de jurk van Mandy en ook tijdens de fotoshoot deed ze heerlijk mee. De foto in de molen, waar ze op het bankje zitten... daar ben ik helemaal weg van haar blik. Ze kijkt echt zo van, "wat zijn jullie aan het doen".  Haha...

Jaco & Mandy wat een eer dat ik dit vandaag voor jullie mocht doen. Het is een enorm grote maar prachtige reportage geworden, met hieronder een aantal hoogtepuntjes. Heel erg bedankt!

http://www.in2pictures.nl/?p=bruidsfotografie/index#Bruidsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures












Geen opmerkingen:

Een reactie posten