maandag 19 mei 2014

Vrienden/vriendinnenfotoshoot Ashley

Ashley's moeder heeft een leuk feest georganiseerd voor haar dochter zonder dat haar dochter er iets vanaf wist. Ze had wel een vermoeden, maar hoe en wat ... dat moest ze maar afwachten. En toen werd ze ineens met vriendinnen en een vriend bij mij in de studio afgezet!

Een beetje onwennig en spannend wel. Want is dat wel iets voor mij, kan ik dat wel... ik ben geen model, dat soort onzekerheden speelden meteen op. Ik heb ze direct gerust gesteld door te vertellen dat ik geen modefotograaf ben die allerlei poses van ze verlangt, maar dat het vooral draait om de gezelligheid en leuke vrolijke foto's. Dat zorgde meteen voor een bepaalde opluchting, maar... toen moesten we nog beginnen. We zijn maar gewoon vrij snel van start gegaan en al snel kwamen ze erachter dat het inderdaad toch wel leuk is zo.... ondanks dat iedereen naar je zit te kijken. We hebben leuke verschillende dingen gedaan en zijn zoals gewoonlijk en op verzoek van de jarige geƫindigd met een lekkere gekke ronde!

Ik weet zeker dat Ashley en al haar vrienden en vriendinnen genoten hebben!! Het was een topmiddag!

http://www.in2pictures.nl/?p=vriendinnenshoot/index#Vriendinnenshoot

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten