vrijdag 2 mei 2014

Zwangerschapsreportage Andrea, Marvin, Jaysen & Jezzebel

Andrea, Marvin & Jaysen heb ik ook al eerder mogen fotograferen, toen Andrea zwanger was van Jezzebel en daarna nog een keertje toen Jezzebel ongeveer een half jaar oud was. Nu is ze al een stukje groter en nu krijgen Jaysen en zij er een broertje of zusje bij. Mama heeft al mooie buik en deze zomer zullen ze dan ook met z'n vijven door brengen. Wat een rijkdom!

Heerlijk hoor zo'n fantastisch levendig gezin, daar kan er best nog eentje bij. Super gezellig. Ik hoop dat ik ze als voltallig gezin nog een keertje terug zie, maar die kans is wel redelijk groot, geloof ik.

Lekkere spontane foto's hebben we geprobeerd te schieten en ik geloof wel dat dat aardig gelukt is. Applaus voor deze power-mama, die gewoon moeiteloos zelf haar twee kids op tilt met de derde telg in haar buik!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#Zwangerschapsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten