zondag 18 mei 2014

Combireportage deel 2 - Dionne, Michael en Lieke

Dionne en Michael waren niet zo heel lang geleden al eens bij mij voor hun zwangerschapsreportage, heel blij waren ze dat ze al zo ver in de zwangerschap waren aangezien voorheen niet alles van een leien dakje ging. Tegen het einde van deze zwangerschap was er ook weer even zo'n schrikmoment en Lieke werd eerder dan gepland geboren. Maar tegen alle berichten in blijkt Lieke een ontzettend mooi, lief, rustig en vooral heel allert baby'tje... wat een rijkdom voor deze papa en mama.

Ze hebben samen een gezond kindje op de wereld gezet.... Met alle baby's die op mijn tijdlijn voorbij komen lijkt het soms de gewoonste zaak ter wereld dat als je zwanger bent je kindje ook altijd gezond en wel geboren wordt, maar op zo'n dag als vandaag ben ik altijd zo blij dat ik moeder ben en vooral ook dat dit jonge stel nu ook eindelijk het geluk van papa en mama zijn mag ervaren!!

Maar genoeg gekletst!! Kijk even naar Lieke en jullie snappen precies wat ik bedoel... ze is toch gewoon het meest perfecte wezentje op aarde... klein, ja dat is ze wel, maar ze heeft nu al een reuzegroot hartje!!

Veel geluk met jullie mooie meisje, geniet van elke seconde!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#Newborn-fotografie

http://www.facebook.com/in2pictures




1 opmerking:

  1. Richard de Widt18 mei 2014 om 11:25

    Wij als goede vrienden van Michael en Dionne genieten van deze foto's en je mooie inleiding van hun verhaal. Het zijn geweldige mensen met een geweldige mooie dochter.

    BeantwoordenVerwijderen