zaterdag 3 mei 2014

Combireportage deel 2 met Celisa, Elisio en Jelaino

Als laatste vandaag toch ook nog even een jongetje, bijna drie maanden oud is Jelaino. Hij is het zoontje van Celisa en Elisio en wat een knappert zeg! Papa Elisio is zooo trots, het was gewoon vertederend om te zien. Maar even eerlijk hoor, ik kan mij niet voorstellen dat er iemand op deze aarde kan zeggen dat dit jongetje niet schattig en prachtig is! Zeg nou zelf, dan smelt je toch...

Mama Celisa was heel goed voorbereid, ze had voldoende kledingsetjes mee voor een dubbele fotoshoot, maar dat vind ik nooit erg. Dan is er tenminste iets te kiezen. En keuze was er dus genoeg, Jelaino vond ook alles prima, hij werd een aantal keer omgekleed maar het deed hem niets. Zo nu en dan ontstond er een klein lachje, maar verder lach hij gewoon tevreden om zich heen te kijken. Een heel relaxed kereltje. Stoere foto's zijn er ook gemaakt met zijn papa en hele lieve met zijn mama. Een mooie serie weer, waar ik over drie weken een mooi fotoboek van mag maken met daarin de foto's van de zwangerschap en de newbornreportage, wat heb ik toch een fijn leven.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#Newborn-fotografie

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten