maandag 19 mei 2014

Groepsreportage familie van der Boon

De familie van der Boon is de reden dat we deze zondag toch open gegaan zijn. Een deel van deze familie komt uit Belgiƫ, het andere deel komt uit Noord-Holland. De familie bestaat uit 15 personen waarvan zeven kinderen. Zes jongens en de jongste van het stel is een mooi meisje genaamd Ella. Ella houdt zich heel goed staande tussen al die jongens.

Met zo'n grote familie is het soms lastig plannen en als je dan ook niet bij elkaar in de buurt wordt is het nog lastig om een geschikte fotograaf lastig. Maar daar kwam Heidi om de hoek kijken. Zij volgt mij al enige tijd en zij wist het zeker, we gaan naar Monique! Nou ja, ik voelde mij natuurlijk zeer vereerd dat ze voor mij zo'n eind wilden rijden. Maar toen bleek het vinden van een datum lastig, dus dan gaan we gewoon open een keertje op zondag. 

De familie was erg gezellig en iedereen werkte goed mee. De jongens vonden het eigenlijk het lastigst denk ik.. want het was lekker weer en dan wil je eigenlijk gewoon buiten voetballen. Maar ze hebben zo goed mee gedaan! Jongens ik ben trots op jullie!! En kleine Ella... ach kijk zelf maar..

Mocht er nog iemand zijn die alleen op zondag kan, op zondag 22 juni is er nog 1 plekje vrij en dat is voorlopig de laatste zondag dat we open zijn!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten