zaterdag 23 februari 2013

Tweeling meisjes Yinthe en Inger en grote broer Mats

Mats is al voor de derde keer binnen een jaar bij mij in de studio. De eerste keer gewoon voor een fotoreportage van hem alleen, de tweede keer toen zijn mama in verwachting was en nu met zijn tweeling zusjes Yinthe en Inger. Het zijn twee super schattige zusjes en ze hebben het echt ongelofelijk goed gedaan. Niet normaal hoe veel we hebben kunnen doen met ze... de allereerste serie heb ik van de week bedacht toen ik even bij de IKEA liep. Vorig jaar al wilde ik deze emmers kopen, maar toen waren ze uitverkocht en nu heb ik ze maar gelijk allemaal gekocht... meteen wist ik, die ga ik gebruiken voor de tweeling meisjes van de week. Ik wist wel dat Dana op de kleuren zou vallen en dat werd nog duidelijker toen ze met z'n vijven in dezelfde kleur knalgroen binnen kwamen. Echt fantastisch leuk bedacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten