vrijdag 1 februari 2013

Newborn reportage Yoeri

Oh my gosh.... I'm in love.... Dit kan toch niet schattiger of wel... Yoeri is vandaag in mijn studio en wat een ongelofelijk karakteristiek mannetje is dit zeg.. echt niet normaal, dat haar, zijn wijze blik en dan die ogen... ongelofelijk. Tja en hoe maak je een foto van zo'n mannetje nog meer bijzonder dan hij van zich zelf al is... zet hem een brilletje op. Oh, wat wordt ik toch vrolijk van dit kleine mini-mannetje. Of Yoeri de foto over 18 jaar nog leuk vind, dat weet ik niet, maar goed voor nu; I love it.. De rest van de foto's zijn ook echt leuk geworden, maar dit keer had ik echt geen moeite om te kiezen, want dit moest hem worden, de rest overtreft deze niet meer. Alhoewel.... gewoon puur is hij natuurlijk eigenlijk nog mooier, maar goed ik ga nu even voor leuk. Ook het miniatuur voetje van Yoeri vind ik super vertederend. Een geweldige kleine prachtige nieuwe wereldburger is geboren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten