zaterdag 9 februari 2013

Fotoshoot Feestje Sangini

Gisterenmiddag was Sangini bij mij in de studio voor haar feestje. En wat had ik een moeite met het uitspreken van haar naam, maar in de laatste ronde riep ze: He, je zei mijn naam goed! Haha... lastig soms. Ze komt uit Rotterdam en heeft vier vriendinnen mee voor haar glamourparty... Wat vinden ze het allemaal weer leuk! Spannend ook wel natuurlijk, dat hoort erbij. Maar de meiden zijn prachtig, vooral Sangini zelf met haar enorme bos zwart haar. Haar moeder heeft van te voren iets in haar haar gedraaid waardoor er ineens een enorme bos krullen tevoorschijn kwam, echt prachtig! Alweer een jaloerse ik... met mijn slappe stijle haren... haha! Van een van de meiden ontving ik gisterenavond nog een tweet om te bedanken, bedankt Pauline!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten