donderdag 21 februari 2013

Fotoshoot feestje Noa

Voor de derde keer in een maand wandelt er een meisje genaamd Noa mijn studio in om haar verjaardag te vieren. Deze Noa komt uit Werkendam en dat is nogal een stukje rijden. Ze komen dan ook onverhoopt een stukje later binnen dan gepland en dan heb je wat tijd in te halen. Dat verliep niet helemaal zoals het normaal gaat en dus werd het voor mijn gevoel een beetje rommelig, maar ik geloof dat ik de enige was die dat merkte. De meiden vonden het allemaal fantastisch en gingen helemaal los. Zo enthousiast en gezellig, heerlijk. En gek genoeg waren we gewoon om 5 over 3 klaar. De meiden mochten nog even in de ontvangstruimte een taartje eten en de cadeautjes uitpakken en even napraten. Noa is een prachtige stoere meid die precies weet wat ze wil, ze combineerde feilloos de zwarte galajurk met een stoer hoedje en grappig strikje. Zo heerlijk als meiden een eigen stijl hebben, ik houd er zo van. Goed gedaan Noa & friends...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten