donderdag 28 februari 2013

Pre-Wedding fotoshoot Jerney en Adel

Jerney en Adel gaan op 17 mei aanstaande trouwen en ik ben de uitverkorene om hun huwelijksdag te fotograferen. En daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee! Vandaag kwamen ze naar de studio voor een Pre-Wedding fotoshoot en dat is zo fijn, want dan heb je al een keer met elkaar gewerkt en je leert elkaar goed kennen. Ik weet wat zij leuk vinden en zij weten wat ze aan mij hebben. We zijn redelijk serieus begonnen maar hilarisch grappig geƫindigd. Het doel van de fotoshoot was naast het kennis maken met elkaar ook nog het maken van leuke, mooie, romantische en grappige foto's voor hun trouwkaart. En dat het gelukt is kun je wel stellen, het zal nog niet mee vallen om een keuze te maken uit de vele foto's die we gemaakt hebben... Ze hadden zelf een koker meegenomen waaruit honderden hartjes omhoog vlogen... dit gaf een ontzettend leuk effect, zoals je ziet... Ik heb er nu al zin in om de bruidsreportage te mogen verzorgen. Heerlijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten