zondag 10 februari 2013

Cadeau fotoshoot Hans en Ina van Veen

Voor hun trouwdag krijgen Hans en Ina een fotoshoot cadeau met het hele gezin cadeau en vandaag was de dag om dit cadeau te verzilveren. Chantal en Iris ken ik al, zij zijn vorig jaar bij mij in de studio geweest voor het vrijgezellenfeest van Jocelyn en ik mag in mei de bruiloft van Chantal en Ralph fotograferen! Dat is natuurlijk super leuk en ik ben er helemaal van overtuigd dat dit een hele gezellige dag gaat worden. Want wat een familie is dit zeg... ik heb nog nooit zo ontzettend gelachen tijdens een fotoshoot. Zo gezellig, zo vrij. We zijn redelijk serieus begonnen met een aantal foto's in sjieke kleding. Daarna hadden ze nog een casual setje meegenomen en als laatste hebben ze nog even goed gebruik gemaakt van de grappige accessoires in mijn studio. Ik kon het niet helemaal laten om de tweede foto gewoon op mijn blog te plaatsen, hij geeft zo goed weer hoe de sfeer van de fotoshoot was.... en hey... ik had er ook een uit de laatste serie kunnen kiezen natuurlijk! (knipoog...) Nou ja, ik zal er maar niet te veel woorden aan vuil maken, je moet de foto's maar even bekijken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten