vrijdag 1 februari 2013

Thuisreportage bij baby Yarah

Oh oh die lieve Yarah! Ze is net een weekje oud en mama wilde graag foto's van haar kleine meisje.... Marieke is zo trots op haar meisje en graag wil ze haar zo jong mogelijk gefotografeerd hebben, maar ze is vorige week met een keizersnede geboren en daarom ben ik naar haar huis gegaan. Normaal gesproken kun je tot 5 dagen een thuisreportage boeken, maar dit scheelde niet zo veel en bovendien kon het ook niet anders. Yarah is een ongelofelijk mooi meisje wat na een lekker bad en flesje vanochtend vroeg lekker moe en loom was... al werd ze toch vrij snel wakker en liet ze mij haar mooie blauwe oogjes zien. En deze kleine mini diva heeft gewoon al een roze Gucci tasje gekregen en Armani schoentjes, heerlijk toch hoe ze dat tasje dan ook nog in haar armpjes klemt. Zo leuk, op de andere foto zie je Yarah twee keer afgebeeld, vond ik wel eens leuk om te doen. We hadden haar ook zelfs nog een keertje in de lade gelegd, maar die foto vond ik minder leuk, daarom toch maar twee keer. Marieke, ik vond het leuk om bij je thuis te fotograferen en je kleine meisje te ontmoeten. De volgende keer zie ik je wellicht met ook je jongens erbij... Oh ja, en omdat ik dit keer zo'n moeite had met het kiezen van blog-foto's heb ik maar gewoon drie opgezet vandaag... moet kunnen een keertje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten