zaterdag 16 februari 2013

Pepijn!

Pepijn is op 19 december geboren en is stiekem al een keer eerder bij mij in de studio geweest, alleen zat hij toen nog bij zijn mama in de buik. Nu is het zijn tijd.... en hij vind het geweldig allemaal. Mama Mieke heeft er eerst even voor gezorgd dat zijn buikje vol was en daarna ging het als een speer. We hebben heel veel verschillende dingen gedaan, van bontgekleurd naar prachtige naturel foto's. En alles vond hij prima, totdat ik even voor een tel de studio uit liep (Pepijn nog klaarwakker), ik was heel even wat pakken en ik kom terug en het mannetje slaapt. Hij was letterlijk als een blok in slaap gevallen. Daar hebben we dan ook even van geprofiteerd natuurlijk... Ik denk dat Pepijn nog wel een poosje door heeft geslapen na het harde werken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten